Termeni, condiții și livrare
Crimobili – este denumirea comercială a societății VTZ TRANS S.R.L. , persoană juridică romană, având sediul social situat în Dej, Strada 1 Mai 188 nr, județul Cluj, având număr de ordine în Registrul Comerțului J12/2930/2014, cod unic de înregistrare RO 33673860.
Livrare - Livrarea se va face prin curier, în orice parte a țării cu termen de livrare de 2-5 zile lucrătoare. Livrarea este gratuită pentru un coș de cumpărături ce depășește 1000 LEI. În caz contrar livrarea este de 150 de lei în orice parte a țarii.
Produse - Toate produsele de pe site se află în stoc și beneficeaza de acest termen de livrare. În cazul în care numărul produselor de același fel comandate depășește numărul din stoc, termenul de livrare este de 4-5 săptămâni, fiind comandate din stoc extern-furnizor/producător internațional. (ex. : în cazul scaunelor, care sunt sunt prezente pe site în cel puțin un număr de 4).
Retur și garanție - Produsele beneficiază de drept de retur de 30 de zile și o garanție de un an de zile, pentru defectele de fabricație . Garanția nu acoperă daunele cauzate de utilizarea neconformă a produsului și uzura naturală cauzată de utilizarea normala a produsului. Acest lucru se constata de producător împreună cu echipa Crimobili.
Condiții în care trebuie să te încadrezi, în funcție de natura produselor:
- Așa cum le-ai primit, așa trebuie să le și returnezi, în aceeași stare;
- Se vor face fotografii înainte de predarea produselor către curier, pentru a verifica ambalarea lor corectă. Nu se acceptă returul produselor care au ambalajele sau cutiile rupte și nu au fost ambalate corespunzător, asemănător stării inițiale.
- L-ai primit cu etichetă? Returnează-l tot cu etichetă. E important să fie eticheta inițială, intactă, plus certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător sau distribuitor) și toate celelalte documente cu care produsul a ajuns la tine;
- Nu uita să returnezi și eventualele accesorii primite cu produsul comandat;
- În cazul mai multor produse de același fel, dacă vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse va fi acceptat doar dacă acestea sunt sigilate;
- Returnează produsul înainte să pățească ceva. Nu se acceptă produse asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice și produsele cărora le lipsesc accesorii;
- Cum era și de așteptat, produsul returnat trebuie să fie același cu cel pe care l-ai trecut în formularul de retur.